Wednesday, December 31, 2008

cuti dah habis

boring plak bila cuti dah habis ni...kena ngaji lagi..tapi xpa, ni last sem dah. jangan kena tambah sem sudah pasni. apa2 pon, aku puas dengan cuti aku kali ni. walaupun cuti ni penuh dengan caci-maki bernanah dari jiran2 aku, tapi tu semua tak mengganggu masa cuti aku bersama kawan2 aku semua. memang best gila, kami pi berkhemah, memancing, ke pesta penang dan banyak lagi la. nanti aku dapat gambaq aku post dalam blog ni.

tapi aku ada problem ckit ngan family aku, ni semua pasal tiap2 hari kuaq ngan kawan2!
camna ni??

3 comments:

Anonymous said...

hm,,,masalah ngan famly jangan biar lama2,,,
famly tegur maybe ada kebaikkan untk kita,,,
jangan la dok protes sgt,,
k

Anonymous said...

mana gambaq baru??
cakap nak upload,,,
nak tengok happening tara mana,,
hehehe

Anonymous said...

oit,,,
lupa besday orang ...
sudah-sudah la berdendam,,,
xaman pon hidup,,,